Monitor lipolek Re: Mereni baterie

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Srpen 4 13:38:14 CEST 2011

Tie odpory by som dal vacsie. Microchip pise, ze neodporuca (pre tuto
triedu MCU) napajat vstup AD prevodnika z impedancie vacsej ako
2,5kOhm. Teda nejaky delic 4k7+4k7 by to znieslo.
Druha vec je, preco je to tak - treba sa pozriet na to, ako je robeny
vstup AD prevodnika - je tam samplovaci kondenzator, ktory sa pripoji
k niektoremu analogovemu vstupu a potom sa prepne na vstup AD
prevodnika. Situacia s impedanciou zdroje nie je taka strasna ak sa
samplovaci cas predlzi alebo ked sa zvonku pripoji k pinu kondenzator,
ktory sluzi ako zasobaren energie pre samplovaci kondenzator.
Ak by aj nie, tak pri zvysovani impedancie zdroja sa bude zhorsovat
presnost AD prevodu. Ak pisete, ze su vam stotiny voltu ukradnute, tak
by to nemuselo byt az take tragicke.

Samozrejme, ak Vam to takto staci, netreba nic menit.

J.S.