RE: "bezkrabicove" mikropajecky

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 12:33:00 CEST 2011

Ano to je ona, podle meho totalni kopie MX-5000, cinanum jsem pro zajimavost napsal a oni mi odpovedeli, ze maji v CR distributora. Distributor se vycenil a popravde nezklamal,klasicky cesky distributor, drzici se techto zasad
- ceny prizpusobime konkurenci ,
- sklad nedrzime a kdyz neco chcete my vam to objedname v cine
- co je jinde v zakladu to se u nas plati zvlast
- cenove jsme sipcka v EU

V realu prodavaji pajecku bez stojanku a stojanek uctuji zvlast, zvlast uctuji i tu kovovou vlnu, o postovnem nehovoric.
Bez postovneho chteji za stanici, rucku , stojanek a vlnu 13.000Kc + postovne + zdrzeni nez vse objednaji v cine.
Kdyz to same objednam pres AMS tak mi to prijde z UK a vcetne dane a postovneho to mame za 9800Kc + dostanu jako darek dalsi hrot :-)))

JK

>Stale mi vrta v hlave ten priebeh strat okolo Curieho bodu, tak som guglil, a nahodou som narazil na to iste... :-)

http://www.thermaltronics.com/products.php
http://www.ams-electronics.co.uk/product_details.asp?CategoryID=9&SubCategoryID=10&SubSubCategoryID=22

Ta frekvencia je jedna z ISM frekvencii, a je to tradicny priemyselny standard na rozne plazmove hratky, co je v podstate tiez RF ohrev. Je zaujimave, ze na tej frekvencii chodia aj tie vysokofrekvencne RFID tagy, takze aspon je poruke zdroj vykonovych odpalovacov na vselijake debilne bigbrotheroidne blbosti v pasoch a bankovych kartach.

wek