Re: "bezkrabicove" mikropajecky

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 10:35:23 CEST 2011

Si tak matně vzpomínám na jednu laborku, kdy jsme měřili teplotu plamene tak že se vzal drát
a jeden konec se strčil do plamene a pak se kus od toho měřila teplota ve dvou bodech kousek od sebe vzdálených, . druhý konec drátu byl přidělaný na velký chadič.

teplota se měřila termistorem. takový maličký asi jako odpor 0603 a vedli od toho tenoučký drátky.

Asi by to šlo použít a místo plamene to tam ohřívat hrotem s kapkou cínu.

Honza