"bezkrabicove" mikropajecky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 4 10:34:41 CEST 2011

>To je fakt, já si na trafopájku 100W komnistickou pøidìlal vnitøek z
>èokolády, do kterého chytnu smyèku.  Tedy hodnì tlustý drát obroèený kolem
>origo ¹roubkù, na jeden konec èokolády a do druhého konce smyèka. To byl
>oproti pùvodnímu uchycení rozdíl pøi pájení jako nebe a dudy!

Ja mam tu cokoladu do polovice dlzky naplocho zbrusenu, prevrtanu napriec a tak prisrobovanu k privodom neorigo srobkami (lebo tie som uz davno strhol, takze som musel privody prevrtat na vacsi priemer).

Je to samozrejme dramaticky rozdiel, ale aj tak niekedy musim ten hrot vytiahnut, ocistit miesto kontaktu a zasunut spat, lebo horuca med svina koroduje aj pod srobkami. 15 rokov je 15 rokov... :-)

wek