"bezkrabicove" mikropajecky

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 3 23:46:06 CEST 2011

 3.8.2011, 23:42:43

Jeden muj kamarad casto rika "neni treba vsechno chapat". Ale nema
pravdu. Ve skutecnosti neni treba chapat vubec nic. Ovce taky nechape,
proc roste trava, nebo proc ji strihaji.
Ja ale patrim k tomu spolku blaznu kteri chapou radi. Alespon obcas a
alespon neco. A pokud mozno bez tablet.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz