"bezkrabicove" mikropajecky

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Srpen 3 21:04:16 CEST 2011

Není v tom žádná magie - viz národní kmitočtová tabulka - stránky ČTÚ
http://www.ctu.cz/1/download/plan-prideleni-kmitoctovych-pasem_1114099610.pdf
str. 101 se píše :

5.150 Pásma
13 553-13 567 kHz (střední kmitočet 13 560 kHz),
26 957-27 283 kHz (střední kmitočet 27 120 kHz),
40,66-40,70 MHz (střední kmitočet 40,68 MHz),
902-928 MHz v Oblasti 2 (střední kmitočet 915 MHz),
2400-2500 MHz (střední kmitočet 2450 MHz),
5725-5875 MHz (střední kmitočet 5800 MHz) a
24-24,25 GHz (střední kmitočet 24,125 GHz)
se předpokládají využívat pro průmyslové, vědecké a lékařské účely
(ISM). Radiokomunikační služby
provozované v těchto pásmech musí strpět škodlivé rušení, které může
být způsobeno tímto využíváním.
Zařízení ISM provozovaná v těchto pásmech podléhají ustanovení č. 15.13 Řádu.