Folie na DPS z TME

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Srpen 3 16:17:55 CEST 2011

2011/8/3 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>:
> Ale když čas od času potřebuji nějaký jednoduchý plošný spoj, kde
> nejsou nějaké extra tenké linky, ani není potřeba dávat masku/potisk,
> tak to normálně vytisknu na laserovce na lesklejší papír, přiložím na
> očištěnou desku, proženu několikrát laminátorem, hodím do vody a za
> chvíli prstem papír odrbu. Je to použitelné a funkční, velmi rychlé a
> nenáročné na cokoliv. Není potřeba žádná nažehlovací fólie.

Kedysi davno som podla roznych navodov skusal folie z roznych
samolepiek, aj papiere, naparovat v acetone... je fakt, ze laminator
som nemal, iba zehlicku. Vysledok nereprodukovatelny, strata casu.
Folia je dobra v tom, ze je na nej tenky povlak, ktory sa nazehli
spolu s tonerom. T.j. povlak je po nazehleni na vrchu, prekryva toner,
lepsie povedane sa zapecie do toneru. Jednak sa nestava, zeby sa toner
pri nazehleni potrhal a potom ten povlak zalepi pory v toneri.
Reprodukovatelnost postupu je takmer 100% aj pri vacsom rozptyle casu
nazehlovania, priadne teploty. Za tie peniaze za foliu mi to stoji :-)

Kazdopadne nepochybujem, ze funguje aj papier a laminator. Laminator
uz mam, mozem niekedy vyskusat.

miro