Mereni baterie

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Srpen 2 22:31:31 CEST 2011

Cele zapojenie na vrchnej strane vlavo od displaya je stabilizator s
vystupnym napatim 4.33V (namerane).
Q1 je NPN, do C je zavedene napatie z 2 clankov accu cez D1 (ochrana
proti prepolovaniu). Medzi C a B je R15 2k. Do B vedie aj katoda
referencie U3 TL431. Na emitore je vystup stabilizovaneho napatia, z
neho je mostikom R16 7k5 a R17 10k vedena spatna vazba do Ref vstupu
U3. Vypoctom z hodnot delica a 2.5V napatia TL431 vychadza
stabilizovane napatie na 4.375V, t.j. funkcia potvrdena.
Kondenzator C3 blokuje napajanie za D1; C6 a C1 su paralelne zapojene
ako filtracny a blokovaci na vystupe.

miro