"bezkrabicove" mikropajecky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 2 20:29:36 CEST 2011

>A co zmerit impedanci pera bez hrotu
>( jako simulaci pera nad curiovou teplotou).

To by bolo zaujimave, ale mozno bude tak trocha technicky problem...

>Zaumjimave, takze cievka je v tom hrote? Doteraz som si myslel, ze cievka je v rucke a hrot je len kus medi obaleny tym feritom ci co to je...

Ale mozno by sa dal vyuzit prave ten vykuchany exemplar, ak ho Dano este neskartoval.

Ale aj tak nie som si isty, ze ten ferit (a med) nad Curieho teplotou sa bude spravat ako vzduch, najma na 13.56MHz...

Naviac som zvedavy na tie straty pri vyssich poliach, ked sa aj ten hrot aj tak bude zohrievat :-) To este moze byt aj vcelku problem relevantne odmerat, t.j. dostatocne stihat odvadzat teplo...

wek