"bezkrabicove" mikropajecky

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Srpen 2 20:02:57 CEST 2011

je to malosignalova impedancia. Hrot ohriaty externe (druhym
hrotom/teplopuskou) a impedancia merana network analyzerom. Pre zakladnu
frekvenciu by mala byt spravna, ale je pravda ze pokial je jadro budene
vysokou amplitudou feritovy material bude zrejme silne nelinearny.
Uplne najspravnejsi test by bol ten so smerovou odbocnicou ktory
navrhoval Jano. Skusim sa spytat kolegu co robi sirokopasmove vykonove
zosilnovace ci nema nieco v sufliku. Vyrabat sa mi to moc nechce lebo
teraz mam dost roboty.
b.