"bezkrabicove" mikropajecky

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Srpen 2 18:27:35 CEST 2011

na 2.5MHz je vidiet krasna paralelna rezonancia (impedancia je vysoka a
faza prebieha od +90 do -90 stupnov). Teraz ked to vidim sa mi vybavuje
ze vsetky ferity maju takuto rezonanciu. Podla aplikacie sa potom
nastavi pracovny bod pod alebo nad, daju sa tym ovladat straty.
Dramaticky pokles impedancie na nizkych frekvenciach tam vidiet tiez,
ale pristroj meria az od 300kHz.