"bezkrabicove" mikropajecky

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Srpen 2 18:14:37 CEST 2011

ten 2.5mm je myslim stc-136. Ten isty hrot som ohrial teplovzduchom na
teplotu tekuteho cinu, velky rozdiel tam nie je
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/2.5mm_studeny.png
navyse som si vsimol ze sa impedancia prudko zmeni ked vlozim hrot do
stojanu. Trocha som sa na to pozrel a je tam magnet
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/2.5mm_stojan.png
znova jasna ciara je v stojane s magnetom, tmavsia studeny hrot.
Otvoril som aj jeden pokazeny, je tam vidiet ten kus vyhrievacieho
materialu a cievka ktora ho ohrieva
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hrot.jpg
(je to fotene mobilom, normalny fotoaparat ma niekto pozicany)
b.