"bezkrabicove" mikropajecky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Srpen 2 18:09:21 CEST 2011

Než jsem viděl ty grafy, nebylo mi moc jasné, proč musí být oscilátor
krystalový. Teď je jasné, že rozdíly nejsou moc velké a změna frekvence by
mohla stabilizaci zmást.

PH

From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch na orange.fr>
tu je este nejaky material na premyslanie. Zmeral som impedanciu hrotu v
studenom stave (svetla ciara) a v horucom stave (tmava ciara). Hore zlta
je mag v ohmoch, dole modra faza v stupnoch.
Su tam tri hroty, moj oblubeny 2.5, potom tenky spicaty a ten mikro na
jemne smd ktoreho fotky tu kolovali

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/2.5mm_studeny.png
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/0.5mm_studeny.png
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/mikro_studeny.png

Vyzera ze impedancia vsetkych hrotov v teplom aj studenom stave je velmi
podobna, regulacia teploty sa naozaj robi len tym ze hrot uz nechce
prijimat dalsi vykon (plus sa tam meni faza, musim este prestudovat tu
schemu ale je tam par kandidatov na PSV mostik ktory bu vedel detekovat
zmenu fazy). Maximalny vykon je potom obmedzeny len krabicou ktora to
pero napaja.