"bezkrabicove" mikropajecky

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Srpen 2 16:42:47 CEST 2011

ohrieval som druhym hrotom (vo vyssej teplotnej triede). Je pravda ze
ten prestane ohrievat akurat v tej najzaujimavejsej casti
charakteristiky, zoberem na to teplovzduch a odmeram znova :-)
Podarilo sa mi jednu aj rozobrat, je tam presne to co na scheme.
Potrebujem tam vymenit konektory takze to bolo aj trochu uzitocne
cvicenie :-)
Poslem neskor fotky.
b.