"bezkrabicove" mikropajecky

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 2 14:07:08 CEST 2011

 2.8.2011, 14:00:21

G T4 nema zadne ss predpeti, naopak je "slusne prizemeno" R27, R28,
L10, a ani zatez T2 neni stejnosmerna. Pracuje tedy v tride C, coz u
vf by nemelo nikoho prekvapit. Dobra filtrace je tedy nutnosti. Coz je
take duvod proc jsem tu vyjadroval znacne pochybnosti o bezkrabicove
krabici kolegi Hudecka.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz