"bezkrabicove" mikropajecky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Srpen 2 14:00:41 CEST 2011

Povedal by som, ze Q5 detekuje jednosmerne (striedava zlozka je odfiltrovana L9 a C35) ci je pripojene pero.
V pripdade ze nie, zablokuje sa menic aby nezhorel koncovy tranzistor

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of j.Krajinka na seznam.cz
Sent: Tuesday, August 02, 2011 1:50 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE: "bezkrabicove" mikropajecky

Pokud jde o D9, D8, docela bych rekl, ze jde o plynulou regulaci vykonu, tedy zpetnou vazbu DC menice Pres C30 se odebiraji vlny z VF vykonove casti, pres D9 se odfiltruji zaporne vlny, D9, C31 usmerni kladne a ty skonci ve FB stedown menice, ktery prislusne zvedne nebo snizi napeti a nim se v nejakych mezich reguluje vykon.
Napeti z R7 se podeli na R11 a  tvori hlavni FB

D8>Ano, velmi pekne ste to popisali, ale neprehladne to rozhodne je, zrejme chaby pokus o "obfuscation".

Kazdopadne ako vravim, evil is in the details. Napriklad si vezmite taku tu spatnu vazbu z RF z miesta kde mate cislicu 4 (dve diody), do zakladnej spatnej vazby menica, cez R7, R12 a C13 - zjavne nejaky softstart (?). Alebo blokovanie napajania oscilatora aj s tym predbudicom cez Q2/Q1. Nehovoriac o tom, ze ak ma vykonovy tranzistor Q4 pisanu maximalnu stratu 88W a cely zdroj ma dat vyse 100W, tak asi nechodi v triede A, zeano, to znamena, ze na tom filtri L5/L6+kondiky bude dost zalezat. Cele 5 a najma 11 mi je zahada, odbili ste to ako ochrana, co je mozno pravda, ale ako presne vysvetlite ucel Q5?

Nie, nie, zase az take uplne trivialne to nebude.

wek