"bezkrabicove" mikropajecky

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Srpen 1 20:22:58 CEST 2011

Ono je to o necem jinem, nez o psani do cinu. Je to o schopnosti presne a
velice rychle regulace teploty. Pak neni treba spatne tepelne vlastnosti
mikropajky "s knoflikem" dohanet zvysovanim teploty naprazdno, ktera po
dotyku hrotu s cinem hned pada.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 01, 2011 6:46 PM
Subject: Re: "bezkrabicove" mikropajecky

To je sice pekne, ale ako casto potrebujete pisat do hrubej cinovej vrstvy
na medi?

Pripomina mi to tie ukazky co robili (a niekde dodnes robia) priekupnici so
zazracnymi lepidlami. Oni presne vedia, kedy to lepidlo nefunguje a ktore su
tie spektakularne ale v praxi velmi zriedkave pripady, ked to lepidlo
funguje nad ocakavanie.

Uz som bol pisal priklad, ked s teplotou treba ist hore, a nevycucal som si
ho z prsta, ale mam ho z beznej praxe.

wek