"bezkrabicove" mikropajecky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 1 18:46:53 CEST 2011

To je sice pekne, ale ako casto potrebujete pisat do hrubej cinovej vrstvy na medi?

Pripomina mi to tie ukazky co robili (a niekde dodnes robia) priekupnici so zazracnymi lepidlami. Oni presne vedia, kedy to lepidlo nefunguje a ktore su tie spektakularne ale v praxi velmi zriedkave pripady, ked to lepidlo funguje nad ocakavanie.

Uz som bol pisal priklad, ked s teplotou treba ist hore, a nevycucal som si ho z prsta, ale mam ho z beznej praxe.

wek