Zkušenosti Farnell

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Pondělí Srpen 1 18:15:50 CEST 2011

Ja si taky na Farnell nemuzu stezovat.

Minuly tyden mi od Farnellu prisel balik, kde chybely dve polozky
(svorkovnice a nejaky sroubovak za cca. 350 Kc dohromady), a az dnes
jsem si toho vsimnul, rano tam zavolal, bylo to bez doternych otazek a
uz mam v mailu potvrzeni, ze chybejici zbozi odesilaji. Toto je teda
prvni chyba v jejich skladu, kterou jsem si za min. 7 let, co od nich
bereme, uvedomil.

Hezky den,

Ivos