RE: "bezkrabicove" mikropajecky

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Srpen 1 17:40:34 CEST 2011

Proc tak komplikovane, kdyz podobne veci cinani klonuji jiz davno.
Na Metcal jsem se zrovna nikda nekoukal, nema to ukazovatko a kroutitko neni to pro me. At si balu nebo vyrobce rika co chce, pro nas , kteri obcas letujeme i nejaky ten "okap" je kroutitko nepostradatelne.
Nicmene napriklad
http://www.tme.eu/cz/katalog/#cleanParameters%3D1%26searchClick%3D1%26search%3Dwd2000m%26bf_szukaj%3D+
coz je stejna cenova a kvalitativni kategorie se da v cine poridit kolem 6000Kc
Postovne se vrati, jen na uspore na zakladni sade hrotu.
Pokud jde o kvalitu , u cinskeho Wellera nemam zkusenost, ale od stejneho cinana, ktery dela wellera jsem videl Hakko a podle meho se orignal a kopie lisi jen tim, ze kopie dela nocni smena.
cenove 1/3
Cili mozna zauvazovat i timto smerem.
K puvodnimu, zameru dost pochybuji, ze se cela elektronika vejde do vykuchaneho adapteru do zasuvky, tam se nevejde ani 100W zdroj o VF menici a ridici elektornice nemluve, chlazeni snad ani nezminuji.
:-)

>dokonce cela pajecka se da koupit levne

http://aukro.cz/pajeci-stanice-metcal-mx-500p-21-pajka-i1694155334.html
bohuzel druha aukce ktera probiha uz nebude tak levna
http://aukro.cz/pajeci-stanice-metcal-mx-500p-21-pajka-i1737167220.html

jinak napad postavit klon mi prijde celkem pekny, kdyby jste delal desky,
nebo mel navrh tak bych si s dovolenim vzal

Pavel