Re: Zkušenosti Farnell

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Srpen 1 11:46:59 CEST 2011

To je divne, s Farnellem/ Rothsware celkem problemy nejsou. Myslim ze jsem
dokonce vracel nejake konektory a nikdo nic nenamital.
(Ale drazssi veci kontroluji ihned a poradne. Po zkusentech s GME...)

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: <d.hankovec na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 01, 2011 11:38 AM
Subject: Zkušenosti Farnell

Dobrý den, pánové, píši se svoji zkušenost se zmíněnou firmou, bohužel ne
moc dobrou, tak jen abyste věděli, čemu se vyvarovat. Objednával jsem přes
nejmenovanou českou firmu z Farnell krabičky od Hammonda - za "pakatel"
hliníková krabička se dnem za 150,- celkem 15 kusů. Z toho 4 kusy neměli
odpovídající dno (na dně byl jiný nálitek kolem dokola než byl u zbývajících
11 kusů a tím pádem do sebe o 2 mm víčko a dno nezapadlo). Toto jsem zjistil
až při kompletaci výrobku (po doručení šli krabičky zvlášť na vrtání a dna
zvlášť na ražbu výrobních čísel). Po dotazu na reklamaci mi bylo sděleno že
je to již déle než měsíc (moje dovolená), navíc že jsou krabičky již použité
a že mám tím pádem smůlu.
Tedy poučení pro mne a možná i pro někoho dalšího - cokoliv i od
renomovaného výrobce a prodejce ihned zkontrolovat, každý kus zvlášť, ze
všech stran a možných pozic, protože i tak evidentní vadu jako jiný nálitek
na deklu na krabičce pak už nikdo nezreklamuje. (osobně se mi stát při
podnikání něco takového, tak jak jsem zvyklý beze slova pošlu nové deklíky +
omluvný mail).
Takže to jen tak na začátek týdne.
Dave Hankovec