Zkušenosti Farnell

d.hankovec na seznam.cz d.hankovec na seznam.cz
Pondělí Srpen 1 11:38:09 CEST 2011

Dobrý den, pánové, píši se svoji zkušenost se zmíněnou firmou, bohužel ne moc dobrou, tak jen abyste věděli, čemu se vyvarovat. Objednával jsem přes nejmenovanou českou firmu z Farnell krabičky od Hammonda - za "pakatel" hliníková krabička se dnem za 150,- celkem 15 kusů. Z toho 4 kusy neměli odpovídající dno (na dně byl jiný nálitek kolem dokola než byl u zbývajících 11 kusů a tím pádem do sebe o 2 mm víčko a dno nezapadlo). Toto jsem zjistil až při kompletaci výrobku (po doručení šli krabičky zvlášť na vrtání a dna zvlášť na ražbu výrobních čísel). Po dotazu na reklamaci mi bylo sděleno že je to již déle než měsíc (moje dovolená), navíc že jsou krabičky již použité a že mám tím pádem smůlu.
Tedy poučení pro mne a možná i pro někoho dalšího - cokoliv i od renomovaného výrobce a prodejce ihned zkontrolovat, každý kus zvlášť, ze všech stran a možných pozic, protože i tak evidentní vadu jako jiný nálitek na deklu na krabičce pak už nikdo nezreklamuje. (osobně se mi stát při podnikání něco takového, tak jak jsem zvyklý beze slova pošlu nové deklíky + omluvný mail).
Takže to jen tak na začátek týdne.
Dave Hankovec