MOSFET driver?

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Srpen 1 09:15:45 CEST 2011

Teoreticky postaci obycajny prudovy rozkmitovy stupen v triede B.
Ale treba si uvedomit, ze vnutorne kapacity toho MOSFET-u nie su
zanedbatelne a pri ich nabijani tecie do G dost znacny prud. Preto sa
robia integrovane budice schopne dodat aj 10A a viac. Ten prud tecie
iba impulzne a ich hustota samozrejme rastie s rastucim kmitoctom
spinania. Preto sa moze budic, zvlast pri vyssich frekvenciach
poriadne "zapotit" a moze vam z toho vyplynut, ze mozete potrebovat
dost "tvrdy" budic s tranzistormi na chladici. A k tomu adekvatny
zdroj, samozrejme, a poriadne blokovanie budica kondenzatormi.
Mimochodom, preco trvate na pouziti budica z diskretnych suciastok?

J.S.