Zastavování disku

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Duben 30 21:16:32 CEST 2011

To mi právě bylo také divné. Nakonec pomohlo to nastavení uspávání na
Nikdy. Zřejmě to fungovalo tak, že disku si Win nevšímaly, tak se disk
po 20ti minutách vypnul. Proč se ale potom skoro okamžitě znovu roztočil
nevím. Takhle to se to potom v cca 1-5minutových intervalech opakovalo
stále dokola.

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info