Re: Zastavování disku

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Sobota Duben 30 20:03:43 CEST 2011

Pokud jste ve W7 nic nenastavoval, tak defaultni nastaveni pro disky:
vypnout HD pri napajeni z baterie po 10 min, pri napajeni ze site 20 min.
Tak to zmente na NIKDY, a jeto! :o)
Jo, jeste cesta - ovl. panely > moznosti napajeni > zmenit nastaveni
schematu > zmenit pokrocile nastaveni > pevny disk > nikdy
Uff
Vladimir