kicad - jak se zbavit node

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Duben 30 13:43:58 CEST 2011

Ahoj,
diky, ale spatne pochopil. Toto jsem vedel. Mne jde o to, ze nekolik
segmentu muze byt i na rovnem spoji. Spojenim 2 segmentu je node - a
ten bych rak odstranil. Asi tim jak kicad zatim nejsem zvykly ovladat,
tak mi tech nodu vznika habakuk a otravuje mne to.

Pro Robo: diky za odpoved, aspon vim, ze nemusim dale hledat:( A vadi
mi to napr. kvuli presouvani spoje (pak misto aby se mi presunul
"cely" segment jak chci, tak vznikne klikihak (tim, ze to neni jeden
segment).

Kazdopadne diky obema,
Marek