OT: patecni hadanka

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 30 13:06:17 CEST 2011

 30.4.2011, 12:55:16

Svitit je jedna moznost ( a prirozene svetlo netreba kupovat).
Druha moznost je fotit na dlouhe casy. Tedy potidit si stativ.
I pidistativek za 5 $ z dx udela kus prace. A cena i skladovaci naroky
jsou mnohem mensi nez v pripade svetla.

Problem je spise v tom, ze vetsina, hlavne mladych dneska foti mobilem.
Kvalita takoveho aparatu je dost nizka, ale na pidi-displaji mobilu to
vypada celkem skusne. No a mladej to posle na inet, bez toho, aby to na
PC alespon zkontroloval, natoz delal nejakou editaci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz