OT: patecni hadanka

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 30 00:08:31 CEST 2011

 30.4.2011, 0:03:08

Ne, ne, s tim problem nemam. Jednak mam relativne slusnej monitor, druhak
je i trochu skalibrovanej, byt pouze okometricky.
Problem je, ze tam kde napr. kolega Troller precetl cela 3 slova
textu, tak ja nerozeznam ani jednotliva pismena, natoz abych byl
schopen poznat, ze je to arabsky, syrsky nebo jidis. Proste to vidim
rozmazane.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz