OT: LHC a AMS

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Duben 29 18:51:44 CEST 2011

hmmm tak start raketoplanu je odlozeny o dva dni koli problemu s
Auxiliary Power Unit.
Pred dvoma hodinami sa vonku bliskalo a glitch na 400kV napajani CERNu
zhodil napajacie zdroje skoro vsetkych magnetov vratane
experimentalnych. V toroide Atlasu este stale klesa prud, casova
konstanta R-L je tam asi 6 hodin, je to pekne vidiet tu
http://op-webtools.web.cern.ch/op-webtools/vistar/vistars.php?usr=LHCEXPMAG
Priroda vede dnes nejak nepraje...
b.