OT: patecni hadanka

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 29 14:24:37 CEST 2011

> Vrtačka je kovová? Taky jsem si řikal, že určitě bude levotočivej
> vrták, ale není.

Zdravím,
  točivost vrtáku mne taky napadla, ale je normální :-).
  Snažil jsem se vyluštit trošku toho textu, je to rozmazané, čtu tam jen
poslední slova "which you trust" a mám pocit, že se tam několikrát vyskytuje
slovo "paganism", ale jist si být nemohu. Rozhodně ten text dle mne ale
nepojednává ani o vrtání, ani o USB převodnících sériového portu :-).
  Ani v EXIF datech není nic, co by bylo nápadné...
  To bude opravdu nějaká vychytávka...

  Zdraví Pavel.