VN kabely, konektory ?

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Pátek Duben 29 14:10:09 CEST 2011

Zdravim ctene osazenstvo konference,
resim ted problem propojeni dvou beden s elektronikou rozpojitelnym
kabelem, trochu problem jsou pozadavky. Jde o cca 5 zil, kde
nekterymi vodici pujde cca 10A na potencialu 2 az 5 kV, prurez min.
4mm2. Takze to chce kabel s poradnou izolaci dostatecne tlusty. Nasel
jsem zatim ve Farnellu jenom jednotlive vodice s cenou cca 230Kc/m
http://cz.farnell.com/alpha-wire/391045-wh005/wire-silicone-15kv-
10awg-30-5m/dp/1843255
V techhle kabelech se nevyznam, je sance nekde sehnat neco
levnejsiho? Pripadne viceziloveho?
Otazka c.2 jake konektory na kabel, panel pouzit pro tech 5 zil, 10A,
5kV. dostupnost v kusovce v Evrope.
Google jsem zkousel, ale na kabely to dava moc tenke prurezy a
konektory podobne, VN je pro nej 600V.
          Predem diky za jakekoliv nakopnuti
                                 Tommy OK2PNQ