OT: Placene VS v USA

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Duben 28 21:27:25 CEST 2011

Války vždy vznikaly, vznikají a budou vznikat z velkého momentálního
ekonomicko-politicko-sociálního problému, zpravidla velkého či většího
množství lidí. Představa, že Franta Vomáčka veme žok peněz a půjde dělat
válku je velmi naivní. Velké války jdou dělat jen mezi centrálně
řízenými společenstvími s velkým množstvím řízených lidí a za zmíněných
podmínek. V anarchii jaksi velkou válku dělat nejde. Nejde mi o
anarchii, ale o pokud možno střízlivý a realistický nadhled na různé
mozkočistky.
Ten nestřízlivý pohled bude až na čarodějnice, aspoň doufám :-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek