pomoc s bootmanagerem...

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Čtvrtek Duben 28 20:55:20 CEST 2011

Ja pouzivam smart boot manager, je volny, nepotrebuje ziadnu particiu, a
dokaze bootavat aj z ineho ako primarneho disku (prepne nejake ID disku ci
co..), a da sa nastavit aby automaticky tie particie ktore nepotrebujem
videt skril pred bootovanim (napr. pri instalacii windowsu) . mal som tak
3XP na jednom disku a dalsie na dalsom a dalo sa vyberat z ktorehokolvek SBM
vzdy skryl particie s ostatnymi XP (ak sa to nastavi), takze kazdy bol vzdy
na C
Len potom treba upravit v boot ini daneho windowsu kde je win nainstalovany
(prepisat cislo) ale toto uz neviem presne ako to je....by som pozrel cez
weekend
a postup, asi najprv nainstalovat 1XP potom SBM, potom skryt tuto particiu v
SBM, opat nabootovat z CD (da sa vybrat aj z menu SBM) a nainstalovat na
dalsiu particiu
a potom 95

m.