OT: Placene VS v USA

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Duben 28 20:34:32 CEST 2011

Ja teda Americany (stejne jako Rusaky) vzhledem ke zpusobu fungovani jejich
vlad prilis nemusim, a co se deje za morem je mi ukradene, ale vidim znacny
problem v tom, ze my tady v Evrope mame (pocit) ze mame mozek v USA a svaly
v Chine, od toho se pak odviji cela struktura spolecnosti, ktera neni
dvakrat povzbudiva.

- Co je dneska ideal?
- statni urednik absolvent humanit v Plzni co v pracovni dobe chatuje na
Facebooku ?
- Nebo uplny zlodej ( kategorii si zvolte sami - kmotr, lobista, poradce,
kontroverzni podnikatel .....)
- jak presvedcite Pepu s IQ tykve aby decka netlacil na VS do Plzne aby taky
mohli Facebookovat (nebo rovnou krast v bilem limecku) ?
- Jake hodnoty pak budou ty jeho decka vytvaret ?
- necane po 1-2 generacich takovych lidi byt "blbost normou"?
- Jak presvedcite Pepu s IQ tykve aby sam ve firme neznicil co se da a pak
se hlasil na pracak?

No a pak spousta dalsich problemu -  pokud nic nevyrabite (svaly v Chine)
ani vase napady nemusi fungovat (mozek v USA) dochazi k rozpojeni zpetne
vazby priciny a nasledku a to vede k  produkovani blbosti - zakazu zarovek,
fotovoltaickym elektrarnam, tepelnym foliim do okna, vysokem skolstvi naseho
typu atd ....

To jsou veci, ktere nas zahubi, jenom doufam ze to bude mirovy upadek - jako
ve 13 stoleti kdyz Marco Polo videl v Moglosku knihtisk, bankovky, uhli a ja
nevim co jeste na co cucel jako puk a ze se nebudeme snazit svou upadajici
civilizaci podrzet valkou, protoze lze jedine souhlasit s Einsteinem, ktery
rekl "nevim cim se povede III svetova valka, ale bezpecne vim ze IV svetova
valka se povede klacky a kameny" ;-)

Zdravi Petr Kubac