pomoc s bootmanagerem...

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 28 19:48:28 CEST 2011

 28.4.2011, 19:34:48

Standardni Widle musi bootovat z C, takze IMHO potrebujete neco, co vam
bude menit konfiguraci disku. Kazdopadne to neni zcela jednoduche ani
bezrizikove. A bude to vyzadovat nezanedbatelne znalosti a nejake to
experimentovani. Presny postup jak na to, "step by step for dummys" asi
nenajdete.
Kdysi jsem mel neco podobneho rozdelano, W98, Wxp, DOS, LX ale nakonec
jsem to nepotreboval, tak jsem to do konce nikdy nedotahl.
Pouzival jsem tehdy XOSL napr. www.xosl.cz

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz