pomoc s bootmanagerem...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 28 19:12:00 CEST 2011

Potřebuji v notebooku 3 x operační systém  2 x WXP +  1x W95 .  Důležité
je, aby jednotlivé OS o sobě nevěděly a vždy byly instalované tak, aby
se tvářily a byly na  na C:/
Scucnul jsem nějaký bootmanage  Boot-US 2.1.8 jehož instalace ve woknech
proběhla úspěšně a dál jsem v koncích.
Zkoušel jsem několik postupů, do rozdělených disků managerem instalovat,
nebo nejprve 1x OS pak bootmanager, pak další instalace - vždy se něco
popsuje a pak to mám na d:/ nebo e:/ nebo se tam záhadně objeví další
bootmanager mkvosoftí ještě pod tím  Boot-US  :-(
Prostě a jednoduše bych potřeboval nějaký funkční postup, jak to tam
nalejt. Na webu jsou obecné postupy, které jsem aplikoval s výše
popsaným výsledkem.
Už jsem nad tím strávil spoustu času a další "zkoušení" mě nebaví... :-(
Poradí někdo?
JaKub