OT: Placene VS v USA

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Duben 28 18:52:50 CEST 2011

> 99% americkejch filmu konci hapy-endem. To je IMHO dost dobrej
> marketing, byt mozna ne prvoplanovitej.

Aha. Takže ti lidé tam zůstávají kvůli filmům. Změní celý svůj život
kvůli happy endu ve filmu, který právě shlédli... No jo, no.

> V soucastnosti je asi nejvetsi migrace do USA ze stredni ameriky, kde
> se americke firmy drive angazovali dosti a ne-pekne (bananove
> republiky). V novejsi dobe pak treba podpora nekterych velmi
> problematickych rezimu v teto oblasti.

Zase mám problém...že by tedy ti lidé utíkali do země, která jejich
vlasti způsobila tolik špatného? No vlastně asi ano, když vezmu v úvahu,
jak velké množství lidí od nás za nacismu emigrovalo do Říše a následně
ty záplavy emigrantů za komunismu do zalíbeného ráje zvaného SSSR.

Nechme toho, v každém z nás (dokonce i ve mně) jsou nějaké pozůstatky
bolševické masáže, trvalo to prostě příliš dlouho a jak říkal nebožtík
Goebbels, tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou.

BTW: do USA se neodstěhuju, nikdy jsem nechtěl, dokonce ani za
bolševika. Řada věcí by mi tam vadila. Přesto se snažím věci vidět tak,
jak jsou.

---
Jirka