OT: Placene VS v USA

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Duben 28 18:19:30 CEST 2011

> Kdyz budu chtit, aby lidi chodili do me hospody a ne k Pepkovi pres
> ulici, muzu toho dosahnout zhuba tremi zpusoby
> 1) budu mit lepsi pivo a jidlo nez Pepek
> 2) budu mit lepsi marketing ( a na pivu a jidlu zas tak moc zalezet nebude)
> 3) Zaplatim par ukrajincu, aby Pepkovu hospodu rozmlatili
> Na velke migraci do USA se podileji vsechny tri zpusoby, ale netroufam
> si odhadovat, ktery jakou mirou.

Hmmm....že by?

Že by tam lidi zůstávali kvůli "lepšímu marketingu"? Dále: ony USA
"rozmlátily" nějakou jinou zemi, kam lidi hromadně emigrovali místo
nich? Jinak: vždycky jsem měl dojem, že USA se imigraci všemožně bránily
(nemám na mysli nákup mozků), ale možná jsem něcvo přehlédl... Nějak mi
to nesedí, nemůžu si pomoct.

Že ani v USA není vše ideální, je jasné (kde taky je?). Ale nebýt jich,
tak myslím, že nejsme ani my (a to můžu historicky vzít naši porobu za
nacismu, komunismu...atd.).

To je ryze pragmatické konstatování, rozhodně je nijak "nezbožšťuju".

---
Jirka