OT: Placene VS v USA

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Duben 28 17:57:45 CEST 2011

Zde si dovolim lehce oponovat. Existuji Americane kteri se usazuji v
Evrope (nekolik jich osobne znam nebo jsem znal). Obcas zde paradoxne
hledaji stejne veci jake my hledame "tam" (to asi o necem svedci),
odcas rikaji, ze tady je to takove pohodove. Nedivim se jim, kazdy kdo
procestoval vic zemi vcelku shodne tvrdi, ze Evropa je ve srovnani se
zbytkem sveta raj na zemi a nejprijemnejsi misto k zivotu (to se ale
nesmi rikat pred vecne nastvanymi sockami). Ale kdo se zase chce nejak
prosadit a neco "velkeho dokazat" tak voli spis USA.

Ales Prochaska