DDS vystup

Čtvrtek Duben 28 17:12:16 CEST 2011

Pokud ma clovek jadra, nevadi mu velikost  je pro kusovku urcite
nejlepsi reseni vlastni vyroba.
Nicmene presnost 1% je v tomto pripade neadekvatni, zas az tak moc to
s parametry filtru na 100KHz nezamava.

Shodou okolnosti jsem resil skoro totozny filtr o jakem je zde rec.
Elipticky filtr 7 radu 110kHz PBRipple 0.5dB, StopBand na 121kHz
Na prvnim obrazku je videt utlum s presnymi civkami v dane rade tedy
68,47,82 uH (modra cara je idalni prumeh dle vypoctu, zluda pro dane
soucastky)
na dlasim jsou vsechny civky -10% na dalsim +10% a na poslednim asi
nejhorsi mozna varianta 1 civka +10% 2 -10% a 3 +10% viz schematko na
stejnem liste.

http://photo.uloziste.com/?fotka=4706633370171e78.jpg&d=seeb8636a36d9958&size=0
http://photo.uloziste.com/?fotka=41c48b429cc44759.jpg&d=sb511212e57860ac&size=3

Martin

P.S. Daji se dnes vubec koupit VN lanka v nejake rozumne metrazi a cene?