OT: Placene VS v USA

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Duben 28 17:09:51 CEST 2011

> nevim co na USA vsichni vidi - zeme plna nezamestnanych, s nejvetsim
> dluhem, s naprosto nulovym socialnim systemem, ktera si zatim kompenzuje
> menecennost valecnymi konflikty (hlavne vedene ekonomickymi zajmy)

Že mi to připadá jak z učebnice marxismu, to je určitě jen náhoda, že?

Zkuste nečíst levicové plátky a vyměňte to třeba za
http://www.kosmas.cz/knihy/107368/dvousecna-zbran/ . Ta kniha je dost
nezáživná (protože vědecky napsaná), ale rozhodně nakonec stojí za to.
Člověk se z ní např. dozví, proč v USA nikdy nezakotvili bolševici
jakéhokoliv odstínu (můžete to současně považovat i za kvízovou otázku).

---
Jirka