Kviz o TO-220

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 28 17:04:26 CEST 2011

>Mì dost pøekvapuje, ¾e v této diskusi tak dlouho trvalo, ne¾ se objevila
>taková samozøejmost, jako AB/AC.

No, cakali sme s tym na Vas, ale ked ste sa neozyvali... :-P

>Sice jsem nevìdìl, ¾e existují dva standardy na tlou¹»ku chladící plochy,

Neexistuju, existuje len jeden standard, ale ten ma uvedene pre prislusny parameter min.0.020" max. 0.055".

>ale tak nìjak jsem pøedpokládal, ¾e mechanická konstrukce zaøízení by s
>konkrétní tlou¹»kou nemìla poèítat, leda ¾e by souèástky na v¹echny
>plánované ks +rezerva byly zakoupeny je¹tì pøed výrobou mechaniky. K
>tlou¹»ce toho plechu pøistupuji asi jako k rohùm tého¾ - rùzní výrobci to
>dìlají rùznì a proto na to není radno spoléhat.

No, definitivne data poskytuje datasheet, zeano. Tak len tak cvicne, datasheet z toho isteho ST L7805 spred 10 rokov (napr. http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/SGSThomsonMicroelectronics/mXwrtr.pdf ) ma tu hrubku sice tiez v nejakej tolerancii, ale rozhodne nie plusminus polovica.

Jasne, mame kupovat od distributorov, ktori nas pravidelne upozornuju na PCN na vsetky suciastky ktore od nich odoberame. Ale v okamihu, ked do toho bodu dospejeme, si myslim, ze budeme mat dostatok ekonomickej sily aby sme si tie hrubsie jednoducho dali za niekolko vagonov vyrobit na objednavku... :-)  (a schvalne, skuste relevantny PCN u toho ST najst).

wek