Kviz o TO-220

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 28 16:42:44 CEST 2011

Mě dost překvapuje, že v této diskusi tak dlouho trvalo, než se objevila
taková samozřejmost, jako AB/AC.

Sice jsem nevěděl, že existují dva standardy na tloušťku chladící plochy,
ale tak nějak jsem předpokládal, že mechanická konstrukce zařízení by s
konkrétní tloušťkou neměla počítat, leda že by součástky na všechny
plánované ks +rezerva byly zakoupeny ještě před výrobou mechaniky. K
tloušťce toho plechu přistupuji asi jako k rohům téhož - různí výrobci to
dělají různě a proto na to není radno spoléhat.

PH

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
Tak som si to nastudoval.

TO-220 existuje v dvoch formach, AB je ta klasicka dvojnoha a AC je s
useknutou strednou nohou, takze je to dvojnohe je legalne puzdro.

http://www.jedec.org/standards-documents/technology-focus-areas/registered-outlines-jep95 ,
treba ist na "JEP95 Registrations" vpravo, do sekcie TO, a najst si tam
TO-220K (K je revizia dokumentu), chce to registraciu zadarmo.

TO-210 tiez existuje ale je to historicka pravom zabudnuta zalezitost so
srobikom http://www.jedec.org/sites/default/files/docs/archive/to/to-210.pdf
.

TO-200 podla vsetkeho este neexistuje; tak sup, sup, rychlo zaplatit clenske
do JEDECu http://www.jedec.org/join-jedec/membership-dues-details , skor nez
Vas niekto predbehne ;-) Aj ked pre diody by mal spravne byt pouzity DO-xxx.