OT: Placene VS v USA

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 28 16:19:13 CEST 2011

nic proti vasemu nazoru, ale kolik firem tady dokaze spickoveho inzenyra
vystudovaeho na takove univerzite zaplatit? a jaka je poptavka po
takovych odbornicich? a tedy jaka je sance ze nebude nakonec delat nekde
v kanclu urednika stejne jako ten co si v Plzni zaplatil diplom?

nevim co na USA vsichni vidi - zeme plna nezamestnanych, s nejvetsim
dluhem, s naprosto nulovym socialnim systemem, ktera si zatim kompenzuje
menecennost valecnymi konflikty (hlavne vedene ekonomickymi zajmy)

--
S pozdravem
Radek Vicek