Kviz o TO-220

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 28 14:11:36 CEST 2011

 28.4.2011, 14:02:32

Budte rad, ze je tam alespon kousek medi. Soudruzi z velke zeme, uz
davno zjistili, ze chladici plosky jde delat i z pomedeneho zeleza.
A proto ze na to zakaznici prisli a odmitaji to kupovat, vymysleli ted
podvod ktery jsem zminoval v predchozim prispevku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz