DDS vystup

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Duben 28 14:11:43 CEST 2011

Asi nic, jen se v CR spatne shani v malem :-)
Je otazkou jak moc je pruchozi pouzit ve filtru k DDS civku urcenou do pulsnich zdroju. Tolerance parametru +-20%, muze pri trose smuly a trech civkach ve filtru znamenat, ze filtr ma realne parametry diametralne odlisne od tech predpokladanych a spocitanych.

J.