OT: LHC a AMS

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Duben 28 05:08:00 CEST 2011

Zdravim,

> To je silene to LHC. Clovek koukne na http://meltronx.com/, beam prave dumpnul, protoze neodpalil nejaky kicker kdy mel. Tak jdu vyridit par mailu, kouknu znova, a uz tam litaj bunche rozpumprdlikovane na luminozitu 726 (ub.s)^-1
>
> :-))
>
> Krasa!

Jojo, protoze ten dumply fill jeste nesel do rampu, nebyl problem nainjektovat znovu rychle. Kdyz se ted pouziva 72 bunches/injection, jde to rychle (a jeste maji v zaloze 108 a 144 bunches/injection, ale to jeste neni zcela doladene).
Rekord v okamzite luminosite byl tedy opet vysoce prekonan a uvidime, jak dlouho fill pobezi, zda padne zase i rekord v integrovane lumi...

> Navic za necele dva dny ma startovat raketoplan s AMS na palube, takze pokud se vse podari, CERN vystrci svuj ruzek par set kilometru nad Zenevu :-)

Drzim palce!

> Blize viz:
> http://www.nasa.gov/mission_pages/shuttle/main/
>
> Pekny vecer vsem