folie na okna - požární odolnost

Středa Duben 27 18:38:13 CEST 2011

teda fólii, která by zvyšovala požární odolnost, jsem ještě neviděl.
Bezpečnostní, která drží pohromadě rozbité sklo, to ano. Ale jednak
každá fólie je plast, takže bude odolávat nižší teplotě než sklo a taky
bude hořlavá. Nejspíš je soused u úředníků lépe zapsaný než vy, takže mu
pregolu nezakážou a z vás budou dělat blbce. Asi bych od té úřednice
chtěl vědět typ fólie a kde jí koupit.
Anděl