OT: Vodostop k Inelsu

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Středa Duben 27 17:29:57 CEST 2011

Instalaterum je to sumafuk, co tam daji, bydlet tam nebudou. Hlavne ze je to
co nejlevnejsi a dobre zaplacene. Ty nerez ventilky jsou urcite kvalitni,
ale schazi mi tam filtr, ten povazuji pro zivotnost baterie, zvlaste pakove,
za dosti dulezity.
Osobne bych doporucil vretenovy rohacek s filtrem, treba
http://www.koupelny-sen.cz/rohovy-ventil-schell-comfort-s-filtrem-049490699
Ovsem s kvalitou roste i cena. Na druhe strane, pokud s nim dvakrat za rok
zatocite, vycistite sitko, tak mate nadosmrti vystarano.

Vladimir