DDS vystup

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Středa Duben 27 17:18:20 CEST 2011

Tím se dostavame k otazce kde koupit jaderka na motani vlastnich civek?
Osobne znam pouze sady na laditelne civky pro AM a FM konstrukce.
Libilo by se mi nejake vetsi SMD (7x7 je jiz motatelne i pro slepce) feritove jaderko kde jedna hmota by mela reknem 0,1uH /zavit jina 10x mene a dalsi 10x vice.
Covek by si tak snadno namotal co potrebuje.
Takto je hezke, ze si spocitam filtr, kdyz do nej stejne nesezenu civecku nebo jich musim vzit u Farnella x ks .

Kdyz je  rec o filtrech nedavno jsem cetl popis konstrukce nejakeho pristroje  a psalo se tam, vystup je osazen LPF aktivnim variabilnim filtrem 1-10kHz , co si pod tim mam predstavit, jak se delaji variabilni filtry?

J.